Bestelling

Op deze pagina vind je veelgestelde vragen over het wijzigen van een leveringsadres, aanvraag van service na verkoop of andere zaken die te maken hebben met je bestelling. 
Heb je geen antwoord gevonden op jouw vraag? Contacteer ons

 

Je verzend- en factuuradres kan je steeds veranderen bij mijn account – adresboek.
Als je geen account hebt, vul je gewoon je adres in tijdens het plaatsen van de bestelling.
Zolang je bestelling niet verstuurd is, kunnen we het adres wijzigen. Contacteer gerust de klantendienst voor een wijziging van je leveringsadres.
Zolang je bestelling niet verzonden is, kan je die gemakkelijk annuleren. Via het contactformulier kan je een aanvraag tot annulering indienen.
Als je een wisselstuk wil aanvragen, doe je dit best steeds voor (volledige) montage. Je kan een serviceaanvraag indienen via mijn account – mijn bestellingen – bestelling bekijken – volgende. Kies bij de gewenste oplossing voor herstelling. Indien er geen garantie geldt, is een wisselstuk betalend. 
Als je geen account hebt, kan je terecht bij de dienst na verkoop.
Het aanbod van Emob kan je enkel bekijken in onze webshop.
Als je bestelling is verwerkt, zal je een verzendbevestiging krijgen met een link naar Track & Trace.
Ja, bij het plaatsen van je bestelling kan je kiezen voor afhaling. Wanneer je een mail krijgt dat het product klaar is voor verzending, kan je het komen ophalen.