Winkelen bij Emob

Winkelen bij Emob is kinderspel

1.Voeg de gewenste artikelen toe aan je winkelmandje. Als je zeker bent dat je niets vergeten bent, rond dan de bestelling af en ga naar de kassa.

2.Vul je gegevens zorgvuldig in, zodat wij een correcte levering kunnen garanderen. Kies je gewenste verzendmethode en selecteer hoe je wenst te betalen.

3.Je staat nu op het punt de bestelling naar ons door te sturen. Controleer nogmaals aandachtig je bestelling en klik op de bestelknop.

Gefeliciteerd met je aankoop bij Emob! Onze medewerkers willen je alvast bedanken voor het vertrouwen en zullen het nodige doen om de bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Veilig betalen

Je gegevens worden in alle vertrouwen behandeld en niet naar derden doorgestuurd. De betaling gebeurt via een beveiligde gateway, zodat misbruik van jouw gegevens onbestaande is.

Heb je toch nog vragen over de bestelprocedure, aarzel dan niet om ons te contacteren.

De vermelde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendingskosten.

Betaalmogelijkheden

Jouw bestelling komt eraan!

Zodra je jouw bestelling bij ons geplaatst hebt, trekt de motor van Emob zich meteen op gang. Van in het magazijn tot bij jou thuis: we nemen het volledige proces op ons. Ook het transport. Je hoeft je dus nergens zorgen over te maken. Hieronder vind je alle uitleg over hoe het transport en de levering in elkaar zitten. Bij vragen of opmerkingen kan je ons altijd contacteren.

Jouw bestelling van A tot Z:

Van aankoop tot zending en levering. Wanneer je jouw aankoop bevestigd hebt, gaat het hele proces van start. Jouw bestelling wordt geregistreerd op onze kantoren en doorgegeven aan het magazijn. De gewenste artikelen worden geselecteerd en gelabeld. De transportmanagers onderzoeken ondertussen de snelste en efficiëntste manier om jouw bestelling bij jou thuis te krijgen. Jouw bestelling wordt klaargezet in het magazijn, waar de transporteur het vervolgens komt ophalen.

Afhankelijk van jouw bestelling selecteren we de meest geschikte onderneming voor het transport. Je wordt op de hoogte gebracht van welke transportfirma er langs zal komen met jouw aankoop. De cirkel is nu bijna rond, jouw bestelling is onderweg en staat gauw bij jou thuis!

Alles in orde?

We doen ons uiterste best om alles vlot en correct te laten verlopen, maar er kan altijd eens iets mislopen tijdens dit proces. Daarom raden we aan om jouw bestelling altijd te controleren wanneer de transporteur langskomt, alvorens te tekenen voor ontvangst. Zo kan je bijvoorbeeld in geval van schade aanduiden dat de schade aanwezig was op het moment van levering en niet door jou veroorzaakt werd. Heb je de bestelling beschadigd ontvangen? Dan komt de verzekering tussen. Ontbreekt er een onderdeel of is een van de onderdelen niet het juiste? Laat het ons weten en we sturen zo snel mogelijk het ontbrekende of correcte onderdeel op.

Door te tekenen voor ontvangst, bevestig je dat je de levering in perfecte staat hebt ontvangen en dat de levering volledig overeenkomt met wat je besteld had. Wees altijd duidelijk bij het omschrijven van schade op de ontvangstbon, dit om eventuele discussies later te vermijden. Zo is het beter om bijvoorbeeld het volgende te vermelden: "bed beschadigd" of "zetel beschadigd" in plaats van "pakket beschadigd" of "doos beschadigd".