Klachten

Soms loopt er iets niet helemaal zoals gepland. Geen zorgen, we doen er alles aan om het probleem zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. U kan uw klacht bij ons kenbaar maken door te mailen naar [email protected]. U kan onze klantendienst ook telefonisch bereiken via 051 49 12 34, via de chatfunctie of via ons contactformulier.

Ik heb een defect artikel ontvangen, of het product is niet compleet

Onze producten worden met de grootste zorg verpakt en getransporteerd. In zeldzame gevallen kan het gebeuren dat uw product mankementen vertoont, of dat er onderdelen ontbreken.

In de meeste gevallen kunnen wij nieuwe onderdelen bestellen bij onze leverancier. Via uw account kan u onder het tabblad ‘Dienst na verkoop’ uw serviceaanvraag indienen en opvolgen. Als u nog geen account op onze webshop heeft kan u uw serviceaanvraag hier indienen.

Stuur ons zo veel mogelijk informatie door zodat wij u zo snel en zo goed mogelijk kunnen helpen. Heeft u hulp nodig bij het invullen van uw serviceaanvraag? Met onze handleiding begeleiden we u stap voor stap bij het indienen van uw aanvraag.

Ik heb een klacht over de transporteur

We vinden het belangrijk dat u de levering van onze transportpartners als prettig ervaart. Wij stellen het dus zeer op prijs als u eventuele klachten over de levering bij ons kenbaar maakt. Wij zullen uw klacht voorleggen aan de desbetreffende transporteur.

We raden ook altijd aan om uw bestelling te controleren alvorens te tekenen voor ontvangst. Zo kan u bijvoorbeeld in geval van schade aanduiden dat de schade aanwezig was op het moment van levering en niet door u veroorzaakt werd. Wees altijd duidelijk bij het omschrijven van schade op de ontvangstbon, dit om eventuele discussies later te vermijden.

De levering duurt langer dan vooraf aangegeven

We streven ernaar om steeds een zo correct mogelijke indicatie van de levertermijn te vermelden op onze website. Helaas is dit geen garantie en is een vertraging steeds mogelijk. Als uw bestelling vertraagd is, houden we u via mail op de hoogte. Zolang uw bestelling nog niet verzonden is, kan u uw bestelling steeds annuleren.

Bent u toch niet tevreden met uw levering, dan mag u binnen de 60 dagen uw bestelling retourneren. Meer informatie hierover vindt u hier.

Andere vragen of opmerkingen?

Heeft u nog andere vragen of opmerkingen? Aarzel ook dan niet om ons te contacteren.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.