Serviceaanvraag indienen

Is er een probleem met je bestelling? Dan willen we je vragen om een serviceaanvraag in te dienen. Dit kan snel en gemakkelijk, zowel met als zonder account.

Zonder account
 
  1. Ga naar de pagina Dienst na verkoop 
  2. Bestelling ID: Vul hier je bestelnummer in. Dit is het bestelnummer dat je op je bestelbevestiging terugvindt. Opgelet: je hoeft hier enkel het nummer in te vullen (inclusief alle nullen), niet het hekje of andere tekens die voor je bestelnummer staan.
  3. Achternaam op factuur: Vul hier je achternaam in zoals je die hebt ingevuld tijdens je bestelling en zoals je die terugvindt op je bestelbevestiging.
  4. Vind bestelling op: Selecteer e-mailadres of postcode.
  5. Vul je e-mailadres in als je hebt gekozen voor e-mailadres. Vul je postcode in als je hebt gekozen voor postcode. Dit is het e-mailadres of de postcode die je terugvindt op je bestelbevestiging.
  6. Klik op volgende.
  7. Items selecteren: Selecteer het artikel of de artikelen waarvoor je een serviceaanvraag wilt indienen.
  8. Bericht: Omschrijf duidelijk wat het probleem precies is met het artikel dat je hebt besteld.
  9. Bestand toevoegen: Voeg enkele foto’s toe die duidelijk laten zien wat het probleem is.
  10. Aanvaard ons servicebeleid en dien je verzoek in. Onze klantenservice zal je zo snel mogelijk contacteren om tot een concrete oplossing te komen.

 

Met account
 
  1. Log in op je account.
  2. Klik op het tabblad Dienst na verkoop links in het keuzemenu.
  3. Creëer een nieuwe serviceaanvraag: Selecteer het bestelnummer waarvoor je een serviceaanvraag wilt indienen.
  4. Klik op volgende.
  5. Items selecteren: Selecteer het artikel of de artikelen waarvoor je een serviceaanvraag wilt indienen.
  6. Bericht: Omschrijf duidelijk wat het probleem precies is met het artikel dat je hebt besteld.
  7. Bestand toevoegen: Voeg enkele foto’s toe die duidelijk laten zien wat het probleem is.
  8. Aanvaard ons servicebeleid en dien je verzoek in. Onze klantenservice zal je zo snel mogelijk contacteren om tot een concrete oplossing te komen.
Serviceaanvraag ingediend: en nu?
 

Je ontvangt een bevestigingsmail zodra we jouw serviceaanvraag ontvangen hebben. Onze klantenservice gaat hierna voor jou aan de slag. Afhankelijk van het probleem worden ontbrekende of beschadigde onderdelen besteld bij de fabrikant en nagestuurd, wordt een omruiling of retour geregeld… Afhankelijk van de oplossing kan dit 1 werkdag tot 8 weken in beslag nemen. We houden je van elke stap in het proces op de hoogte, zodat je de status van jouw serviceaanvraag steeds kan opvolgen.